24 Ocak 2011 Pazartesi

mutsuz,küçük prens

Bu hafta sonu hava şartlarından dolayı plan yapmamıştım.Açıkçası evde uzun zamandır da miskinlik yapmıyordum.Bir an önce;bir hevesle aldığım parmak boyalarıyla oğlumu tanıştırmak istiyordum.
Ama nedense küçük prensimiz bugün pek bir mız mız ,mutuz kalktı..
Bunda hala azı dişlerin bir etkisi olduğunun farkındayım.Hayırlısıyla bir çıksaydı,Göktuğ'dan çok ben rahatlayacağım valla.


Boyaları bir güzel hazırladık,beyimiz keyiflenir belki diye.İstediği kadar boyansın rahatça oynasın diye Üzerine eski kıyafetlerinden birini giydirdik.


Bir iki kere oynasa oyalansa da;başından kalkıp başka şeylere bakıyor,oturuyor,hiç ilgilenmiyor-Oysa hiç böyle hayal etmemiştim-İlk boya yapışımız böyle olmamalıydı.


Açıkçası üzülmüştüm:))
Üzülmekten ziyade hayal kırıklığı.Kendi yapamadıklarımın hepsini çocuğumda kendim yapıyormuşcasına görüp mutlu olmak istiyorum.Onun geleceği adına elimden gelenin fazlasını yapacağım.Varsın benim hayllerim ertelensin...


Sonuç:Günün anlam ve önemini belirtmesi adına bir hatıra:))

1 yorum: